  • Data: 2021-04-27 09:26:29
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby dlaczego miałbym cokolwiek radzić na to że ktoś według mnie koloryzuje.

    Rób sobie co tam chcesz. Piszę o tym czego zrobić nie możesz.

    > Na co dziecko musi być chore żeby pół roku termin szczepień musiał być przesunięty?

    Choćby na widzimisię rodziców, którzy uważają, że każde przesunięcie
    szczepienia w tak młodym wieku jest dla dobra dziecka.
    Znam pediatrów, którzy popierają takie działanie.

    Powodów może być zresztą wiele i mogą się nakładać, następować po sobie
    ect. jak było często w przypadku moich dzieci.