  • Data: 2021-04-30 08:17:07
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2021 o 16:48, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Apr 2021 10:55:12 -0700 (PDT), Maynard Keanan

    > Owszem, nie ma.

    > Prędzej twoim. Nie wiem z którego bananowca się urwałeś, bo pierwszy raz
    > cię na oczy widzę trollu zafajdany, ale wracaj skąd przylazłeś.

    > Ludzie nie rozumieją prostych rzeczy, większość nie potrafi o siebie
    > zadbać, a co dopiero o innych.

    > Przecież lekarze są w zmowie z firmami farmaceutycznymi, naiwniaku.

    > Bueheheh.

    Dla Myjk-a nie ma już ratunku, na szczęście to otwarte forum i czytają
    to inni, być może nie mający wyrobionej opinii.
    Bo jak dyskutować z głupcem? Nie da się. Jesteś, trollu zafajdany, tylko
    pożytecznym idiotą podsuwającym idiotyzmy do prostowania.
    Do tego co wyżej nawet nie ma jak się odnieść ale śmiało...