  • Data: 2021-04-30 09:54:53
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2021 o 16:16, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Apr 2021 21:35:04 +0100, ddddddddddddd

    > Pytałem czy jakbyś zmarł w wyniku braku działań anty-covid to by było
    > dobrze.

    tak, tak samo jak mogę umrzeć w wyniku braku działań anty-grypowych

    > To chyba oczywiste że każdy by wybrał grupę 3, bo każdy chce żyć normalnie.

    na pewno nie każdy - np. ty mógłbyś być w grupie 1
    Na pewno nie przy takim poziomie straszenia jak teraz - przypomnij sobie
    jakie miałeś obawy w marcu 2020 - każdy był dużo bardziej wystraszony i
    spokojnie mogłoby się to podzielić na 3 równe grupy

    > Zresztą to było widac po emerytach, trąbiło się że są najbardziej narażeni,
    > a sklepy pękały w szwach właśnie przez tych ludzi.

    i umarli w drodze do domu?

    > Owszem, ale skoro wszyscy będą zaszczepieni, to jakie to ma znaczenie skoro
    > i tak nikt nie choruje? Już pomijam że wirus w końcu by został
    > wyeliminowany w znacznym stopniu, bo byłby zwalczany w zarodku dzięki
    > szczepieniu.

    nigdy wszyscy nie byliby zaszczepieni, nawet w Chinach tak nie jest i
    mam nadzieję że tacy jak ty nie zrobią z tego kontynentu Europejskiej
    Republiki Ludowej

    > Ale że co, jak będą chorować pomimo szczepienia?

    Nie, w ogóle jak będą chorować. Ja mogę płacić za siebie, a ty za siebie.

    > Trwając dalej w lockdownie,

    nie bo lockdown nic nie daje
    wszyscy szybko zapomnieli dlaczego lockdown był wprowadzany (żeby
    szpitale wytrzymały), tak samo jak zapominają po co jest szczepionka
    (narracja zaszczep się bo ochronisz innych przeszła w zaszczep się bo
    ochronisz siebie a następnie w zaszczep się to lżej przejdziesz) -
    normalnie Orwell

    tudzież tracąc ludzi. UK tak chciało, szybko
    > zrezygnowali, bo zauważyli że by zaraz mieli ulice pełne trupów których nie
    > nadążą chować.

    nie, nie mieli ulic pełnych trupów. Wykonuję usługi dla NHS i wiem coś o tym
    Większość mieszkańców wyginęło za to w Szwecji, niektóre stany USA
    opustoszeją do przyszłego roku itd...

    > Ponieważ po grypie nie lądowało się pod respiratorami, a z pewnością nie w
    > takiej ilości aby służba zdrowia stawała się niewydolna.

    a przy covidzie się ląduje... często niepotrzebnie. CVD się nie leczy,
    czeka się na stan ciężki. Służba zdrowia jest niewydolna bo szpitale cvd
    mają np teraz pojedynczych klientów, a paraliżuje się ją przez blokady i
    papierologię związaną z kolejnym wirusem

    Zapewne dlatego
    > nie było też nigdy ciśnienia na masowe szczepienia, a co powinno być IMHO
    > zmienione.

    możesz spokojnie emigrować do Chin gdzie państwo o ciebie zadba

    Lukasz