  • Data: 2021-04-30 19:44:04
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 Apr 2021 09:57:01 +0200, t-1

    > Na dodatek jesteś megalomanem.
    > Nie pisałem, że nadajesz się na Furera mogącego o czymkolwiek decydować.
    > Jesteś tylko kandydatem na żarliwego wykonawcę rozkazów.

    Takich co wykonują rozkazy jest wielu, ale tobie oczywiście zupełnie
    przypadkiem przyszła do głowy _eksterminacja_ żydów w obozach
    koncetracyjnych, wprost mówiąc, żyjących ludzi -- choć mnie daleko było do
    takiego stwierdzania, co wynika wprost z kontekstu. Serio, zmień sobie olej
    w misce, albo sobie go po prostu dolej.

    --
    Pozdor
    Myjk