  • Data: 2021-04-30 23:34:36
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2021 o 17:07, Pete pisze:

    > Gdyby nazwy ich były bushmills, chivas albo glenfiddich to pewnie bym
    > zapamiętał.

    No, zbyt częste utrwalanie tych nazw może w konsekwencji utrudniać
    zapamiętywanie innych. ;)

    > Dzisiaj podatku, że od rozpoczęcia szczepień Covid zarejestrowano 72
    > przypadki śmierci.

    W wyniku zaaplikowania samej szczepionki? Gdzie znalazłeś taką informację?

    > Ty chyba naprawdę pracujesz w mundurówce albo innym rządowym urzędzie.

    Nie, ja po prostu od lat nie chodzę na zwolnienia lekarskie. Coś
    musiałam pomieszać, mój błąd.

    > badanie EEG (prywatnie, bo terminy NFZ odległe). Alergolog kilka wizyt
    > prywatnie.

    No ale to ciągle z powodu tego szczepienia? Litości...

    > Zresztą odnoszę wrażenie że jesteś oderwana od rzeczywistości albo masz
    > służbę zdrowia w resortach rządowych gdzie za wszystko płaci państwo.
    > Ale nie. U nas jak chcesz mieć coś więcej niż NFZ to niestety płać i
    > płacz.

    Bardzo błędne wrażenie odnosisz. Płacę i płaczę jak większość, wtedy
    kiedy trzeba.

    --
    Ewa