  • Data: 2021-05-01 20:15:38
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czytam Was...ja jestem alergikiem. Od prawie 3 lat co miesiąc
    > jeżdżę na zastrzyk, ale próbuje sobie przypomnieć czym mnie kłują i
    > nie pamiętam. A co 6-8 m-c muszę kupować kolejną fiolkę.
    >
    > To tyle w temacie dodam :-0

    Hm. Dziwi mnie taka niefrasobliwość w podejściu do tego, co Ci
    wstrzykują z jednej strony, a z drugiej oburzenie w kwestii powszechnych
    szczepień. Wygląda mi to na sporą niekonsekwencję. Pominę już, że
    znajomość nazwy leku, którym się człowiek leczy przez dłuższy czas, w
    wielu sytuacjach może się okazać nieodzowna.

    Uprzedzając potencjalny argument o nowości szczepionek - terapie
    odczulające też są eksperymentalne.

    NB Ja też się odczulałam, skończyłam jakieś 10 lat temu. I do tej pory
    pamiętam nazwę preparatu. No nie wiem, może to u mnie po prostu jakieś
    zboczenie, wynikające z tego, że jestem językowcem.

    --

    Ewa