    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sun, 02 May 2021 11:05:35 +0200
    c3111$0$521$65785112@news.neostrada.pl><608c77ec$0$524$6...@n...neos
    trada.pl><608d0c56$0$540$65785112@news.neostrada.pl><608d996f$0$507$65785
    112@news.neostrada.pl><608e4959$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <608e6768$0$549$65785112@news.neostrada.pl>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 10:48 you wrote:

    > Ale pisałeś też to: "Nic nie byłem w stanie zrobić. Wypis ze
    > szpitala bez NOP. Lekarz pediatra kwalifikujący do szczepienia
    > powiedział że nie ma podstaw do zgłoszenia NOP bo dziecko w szpitalu
    > było na zapalenie płuc."

    Ale to chodziło o formalne zgłoszenie NOP do organu nadzoru oraz wpisu
    do książeczki zdrowia. Tego lekarz POZ bez papierka że szpitala nie
    chciał zrobić.
    Za to nie widział przeciwwskazań do diagnostyki skutków i przyczyn
    incydentu po szczepieniu.

    > Więc dla mnie jest to niekonsekwencja lekarza, który potem wystawia
    > skierowania na wiele badań związanych ze szczepieniem (o których
    > pisałeś w innym poście jako o dodatkowych kosztach tegoż
    > szczepienia).

    Wyglądało na to jakby lekarz zgłaszający NOP był za NOP odpowiedzialny.
    Jeden i drugi bronił się rękami i nogami przed oficjalnym zgłoszeniem
    NOP.

    > Dziwię się, bo akurat ze zgłoszeniem NOP we własnym zakresie nie
    > miałam problemu.

    Może teraz, przy coraz szerszym ruchu antyszczepionkowców, to się
    ostatnio zmieniło (to było 10 lat temu). Dwie instytucje do których się
    zgłosiliśmy, odmówiły mam tego.
    Nikt dodatkowo nas nie poinformował że możemy to zrobić we własnym
    zakresie.

    --
    Pete