    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <608e9c10$1$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 May 2021 15:00:01 GMT

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > W Izraelu badają, w UE badają, nie, nic się nie dzieje.
    >
    > Przecież do tej pory nie ma żadnych groźnych NOP po szczepieniu.
    > Jak to się mówi? Dotychczas nie stwierdzono zależności pomiędzy
    > przypadkami _______ (wpisać dowolne) a szczepionką C19.
    >
    > No i przez litość nie wspomnę, że partie radzieckiego sputnika
    > zawierały aktywnego wirusa C19.

    Ja sie na temat radzieckiej szczepionki nie wypowiadam.
    Ruskom nie ufam, mogli w labach przewalic co chcieli i ich szczepionką
    nie chciałbym sie zaszczepić.
    Nie da sie porownac ich wiarygodnosci z rynkiem europejskim.

    > Ja sobie poczekam na wynik tego eksperymentu medycznego na wielką
    > skalę wraz z omówieniem za i przeciw.

    Ale przeciez masz prawo.
    Masz nawet prawo sie obawiac.
    Tylko przykładaj odpowiednia miare do zjawisk.
    Duzo wieksze zagrozenie zakrzepica powodujesz np prowadzac niezdrowy
    tryb zycia, nie urpawiajac sportu niz przyjmujac szczepionke, nawet
    jezeli przyjmiemy ze rzeczywiście kazdy zdiagnozowany przypadek był
    powikłaniem po szczepionce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.