  • Data: 2021-05-03 11:37:43
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2021 o 18:49, Myjk pisze:
    > Sat, 1 May 2021 10:53:47 +0100, ddddddddddddd

    > Nie od (statniego) roku, tylko w skali roku. Grypa jest od dawna i bilans
    > jest znany. Zestaw zatem grypę z covid, uwzglęnij że jest lockdown,
    > "zabeznieczenia", izolacje i wyciągnij wnioski. Sam.

    ale z czego? z tego, że sparaliżowano służbę zdrowia lockdownem? że
    wielu ludzi się nie leczy, a wielu na leczenie (z dowolnego powodu)
    trafiło przez lockdown za późno?

    > Co ty z tą partią... przecież to się dzieje na całym świecie.

    Nie na całym, ale w dużej części. Tak samo jak na całym świecie świruje
    się i wykreśla się słowo czarny czy zmienia nazwy w dyskach twardych, bo
    jeszcze nie obrażają białych

    > Raczej przez brak szczepień.

    > Nie był, bo skala była inna. Dlatego wróć do pierwszego akapitu, a
    > następnie napisz jakie ci wnioski wyszły.

    A no właśnie. W UK w ciągu ostatnich 50 lat spora część miałą wyższą
    śmiertelność niż 2020. Były gorsze plagi, tylko tym się nikt nie brandzlował

    > Dbają bardziej, ja się cieszę że żyjemy w europie i jesteśmy w unii, która
    > co prawda biurokratyczna, ale dzięki niej się znacznie poprawia jakość
    > życia (vide naciski aby poprawiać chociażby jakość powietrza), a nie spada.

    Na szczęście powietrze wie, że Chin mu nie wolno opuścić ;)

    > Po raz enty, ludzie są szczepieni od parunastu lat, a ty dalej kitujesz o
    > królikach doświadczalnych.

    tak, tą szczepionką wynaleziono kilkanaście lat temu, dlatego jest w
    fazie testów do 2023 ;)

    > Ojtam witamina D, amantadyna to dopiero leczy.

    tylko przetestowane szczepionki w fazie testów nas uratują

    > Linki do info z innych lat? Co znaczy sparaliżowane, do tego stopnia że
    > brakowało dla ludzi tlenu, respiratorów?

    Nie, nie będę teraz tego szukał. Miałem linki - ale w ciągu tygodnia-
    dwóch informacje są usuwane

    > Oczywiście, to wszystko światowy spisek. Napisz zatem kto za to odpowiada
    > skoro taki oświecony newsami jesteś, żydzi, masoni, reptilianie?

    tego się pewnie nigdy nie dowiemy, wielu jest to na rękę (nie mówię o
    depopulacji, bo nie sądzę aby to było celem, mówię o łagodnym przejściu
    kryzysu i transferach majątku)

    > Jak wyżej. To nie jest problem polski, tylko świata.

    no tak, cała ta szopka została uruchomiona w wielu krajach

    > No to faktycznie jesteś dobrze poinformowany, w ich sprzęcie.

    ty widzę masz więcej doświadczenia, więc się nim podziel. Nie napisałem
    że wiem więcej, napisałem tylko że tam bywam - ze względu na pracę dość
    często - i widzę jak duża część służby zdrowia jest niewykorzystana, bo
    zabroniono im pracować

    > Światowy biznes, no dobra, to ponownie, kto za to odpowiada w skali
    > światowej, któ był taki cwany że zmanipulował (opłacił?) zdecydowaną
    > większość specjalistów, lekarzy itd.

    to nie jest większość. To jest większość pokazywanych w mediach. To, że
    w 95% media są ze sobą powiązane, to chyba już jakiś czas temu przestało
    być teorią spiskową

    i ile im zapłacił że żaden jeszcze nie
    > puścił pary z gęby. A może puścił ale już zmarł na covid?

    za 1mln sam znajdę Ci specjalistę z odpowiednim tytułem doktorskim,
    który powie co zechcesz w TV (milion, bo i ja muszę na tym zarobić)

    > Z twojej teorii wynika że cały świat jest totalitarny. Musisz się zatem na
    > Księżyc wystrzelić, albo na Marsa.

    Nie, nie muszę. Floryda zakazała wymogu paszportów polsatu, texas też
    żyje normalnie - mimo wszystko nadal podłączone do socjalistycznej
    kroplówki. Ale na pewno najbliższe lata pokażą wolne kraje - choć main
    stream o tym nie powie.

    Lukasz