  • Data: 2021-05-03 11:31:15
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 17:00 you wrote:

    > Statystyczny. To, że ktoś dostał zawału wychodząc z domu po chleb,
    > nie oznacza, że wychodzenie z domu po chleb jest przyczyną zawałów.

    Statystyka to takie piękne słowo wytrych.
    Niewygodnie jest napisać że po podaniu szczepionki możesz umrzeć. Lepiej
    powiedzieć że statystycznie szczepionka jest niegroźna.

    > Nie będę taka, tu masz chyba najnowsze zestawienie NOP-ów po
    > szczepieniu p-covid:
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,
    > zgony-i-zakrzepica-po-szczepieniu-na-covid-19--nowe-
    dane,artykul,
    > 64377930.html Zgony były, ale z różnych powodów, nie zawsze
    > dokładnie opisanych, więc pewności nie ma, że każdy z tych zgonów
    > jest wynikiem podania szczepionki.

    Ja nie wierzę, że każdy zgon osoby zaszczepionej jest zgłaszany jako
    NOP.

    A to że zakrzepica jest powodowana podaniem szczepionki to już jest fakt
    uznany przez regulatora.

    --
    Pete