  • Data: 2021-06-19 21:10:57
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 19 Jun 2021 10:58:14 +0100, ddddddddddddd

    > Dlatego kasujmy badania czy informacje od lekarzy niezgodnych z linią
    > partii. Nie wiem czy śmiać się czy płakać z twoich poglądów

    Nikt nic nie kasuje. Po prostu niech ci "oświeceni" przeprowadzą RZETELNE
    badania i podają RZETELNE wyniki dając podparcie dla swoich tez, a potem
    idą do dyskusji. Póki co wszystkie takie dyskusje kończyły się pogrążeniem
    takich "oświeconych" (antyszczepionkowców), co nie przeszkodziło im
    oczywiście jątrzyć dalej, a nawet mogli wtedy uderzyć w retorykę że mają
    rację a partia (która?) ich próbuje uciszyć.

    > Badania nic nie pokazują, dopóki widzimy tylko informacje zgodne z
    > jednym nurtem.

    Oczywiście że pokazują. Ten nurt jest, owszem, jeden, ale podparty
    badaniami takimi jak one mają być a nie polegające na wyszczekiwaniu tez
    bez elementarnego podparcia.

    > Komunista nie jest w stanie zrozumieć, że ludzie potrafią
    > sami myśleć i bez narzucania im poglądów też przeżyją - znacznie lepiej
    > niż kontrolowani przez nieomylną partię.

    Jaką znowu partę? Reptilianie mają już swoją światową partię?

    --
    Pozdor
    Myjk