  • Data: 2021-07-06 23:18:09
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > "Dr Robert Malone nie jest już uznawany przez Wikipedię za twórcę
    > technologii stosowanej w niektórych szczepionkach COVID-19."
    >
    > Nie jest JUŻ uznawany?! A kiedy był? Wikipedia ma nieusuwalną historię
    > każdego artykułu. Na stronie o tym panu nie ma nic o szczepince RNA.
    > A na stronie o szczepionce RNA nie ma nic o tym panu. W ogóle ostatnia
    > jej wersja pochodzi z 6 czerwca, nikt niczego nie zmieniał ani 14, ani
    > 16 czerwca -- to wszystko co wypisują w linkowanym wyżej artykule jest
    > gadaniem Od Rzeczy. Zresztą tego można było się spodziwwać -- portal
> [...]

    W ogóle z dużą dozą ostrożności należałoby podchodzić do każdego, kto
    nazwałby się twórcą szczepionki mRNA, ponieważ do tego typu odkrycia
    dokłada swoją cegiełkę wielu naukowców.

    Z tego co wiem, to jedną z największych cegiełek dołożyła prof. Kariko,
    która już wiele lat temu w mRNA widziała nadzieję dla leczenia chorób:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Katalin_Karik%C3%B3

    --
    Ewa