  • Data: 2021-07-07 17:29:44
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.06.2021 16:17, Elipsa Workshop wrote:

    > W fazie testowej wyszczepiali ludzkość?
    > No Geniusz przemawia przez Ciebie.
    >
    > Kolejne doniesienia o super przecież bezpiecznej szczepionce. Na zdrowie!
    > https://www.dailymail.co.uk/news/article-9677975/CDC
    -hold-meeting-heart-inflammation-young-men-vaccine.h
    tml

    Ale fajny topic założyłem :-) Wzbudza wiele emocji widzę :-)
    Ja jestem już dawno po 2 dawce, chyba 30 Maja dostałem drugą. Przełożyli
    mi z 27-go Maja o ile mnie pamięć nie myli :-)

    Nie szczekam, nie miauczę, noga trzecia nie wyrosła i nie umarłem :-) Na
    Fejsbuku podobno piszą, że

    "po zaszczepieniu więcej umiera niż na samego covida ale o tym nie wolno
    głośno mówić" :-)