    From: "..::Adam::.." <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szerokość korytarza.
    Date: Fri, 02 Oct 2009 14:05:49 +0200

    Rick pisze:
    > Witam.
    > Poniżej rysunek przedstawiający korytarz na piętrze w domu. Linią przerywaną
    narysowałem schody. W projekcie jest tak, że korytarz jest na całej swej długości
    szeroki na 125cm. Niestety, nie dopilnowałem murarzy i tak mi wylali schody, że
    pierwszy stopień niejako wchodzi w ten korytach i w tym miejscu jest on szeroki na
    95cm. Pomijając fakt, że jest to niezgodne z projektem, czy taka szerokość jest
    dopuszczalna? Mam na myśli przepisy, czy nie ma tu jakichś minimalnych szerokości?

    > szerokość: 125cm_____95cm____ 125cm
    >
    > Pozdrawiam.
    > Rick.

    Ale chwila, to nie ty masz ich pilnować. Zrobili źle to niech poprawiają
    na swój koszt, pamiętaj że przez to tracisz też czas
    Pozdrawiam
    Adam