    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Szkic domu i pytanie o strop
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 12 Jul 2013 19:21:48 +0200

    Fri, 12 Jul 2013 04:14:59 -0700 (PDT), Adam

    > Ale np. tego typu lukarny sa OK:
    > http://www.archeton.net/RESOURCES/WIDOKI/nikodem/nik
    odem-740-b0-p.jpg

    Myślę, że to kwestia gustu -- mnie z kolei zupełnie te nie podchodzą.

    > Pierwszy raz. Serio - pokaz mi choc jeden projekt z takimi koszmarami
    > na dachu :) Moze wrazenie robi fakt, ze u Ciebie na szkicu nie ma
    > bocznych scianek / okien, nie wiem.
    > Moze pod fatalnym katem zrobiles ta wizualizacje - nie wiem :)

    Rzeczywiście jest zrobiony z lotu ptaka a nie z poziomu ziemi -- ta
    perspektywa w skeczupie też jest nieco przegięta IMO. Zamuruję te
    "lukarny", jakieś materiały podłącze to może zacznie to w końcu wyglądać,
    bo szcze mówiąc narazie mnie też jeszcze odrzuca. :P Z przykładu innych
    projektów które sobie kiedyś zachowałem: http://emide.pl/wyk1.jpg
    http://emide.pl/wyk2.jpg

    > Ale co to za regulacja jak w lato one beda musialy byc spuszczone do 100%.

    Tylko od południa i to też nie muszą być w 100% zasłonięte. Ja z obecnego
    domu mam nieciekawe wrażenia. Na parterze wszystko jest poodkrywane a mimo
    tego jest ciemno i chłodno.

    > Podniesiesz o 10% i juz bedziesz mial ciepelko z promieni w salonie :)

    Będzie klimatyzacja. ;P

    > Chcialbys siedziec w takim zaslonietym totalnie salonie?

    Nie będzie totalnie zasłonięty, bo będzie światło od wschodu --
    z okien od strony jadalni.

    > Pozatym w lato to u mnie okno tarasowe jest otwarte non stop bo i my i
    > pies lata tam i spowrotem - bedziesz za kazdym razem spuszczal i podnosil
    > rolety chcac wejsc do domu? Na pewno nie - beda caly czas otwarte ;)
    > Zobaczysz w praktyce.

    Nie mam psa i miec nie zamierzam -- a już z pewnością nie takiego, co mi
    będzie ganiać między podwórkiem a miską w kuchni -- to po pierwsze. :P Po
    drugie celowo zaplanowałem "tarasowe" drzwi zarówno od wschodu jak i
    zachodu (oraz naturalnie od południa), by móc dopasować sytuację do
    warunków.

    > Taaaaa... Zapamietaj juz sobie - www.e-markizy.pl, maja w miare tanio;)

    ;P

    --