    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 15:31:26 +0200

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hp270g$gv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > No właśnie, kiedyś była cena - dziś już prawdopodobnie nie
    > Szkieletowy prawdopodobnie szybciej by się nagrzewał i prawdopodobnie
    > lepiej znosił wilgoć po zimie (nie ogrzewany, nie używany)

    No właście wręcz przeciwnie, bo wczoraj oglądąłem takiego drewniaka po zimie
    i po prostu obraz nędzy i rozpaczy. Woda poszła gdzieś przy kominie czy
    ściankach bocznych, a to już było wiele razy naprawiane i zapewne skończy
    się na wymianie częsci dachu.
    A na pewnym w miarę nowym podwarszawskim osiedlu był problem z murowanymi
    kominami w drewniakach co groziły zawaleniem. Sam nie wiem czy to jest tylko
    wynik partactwa czy też sama technologia + partactwo to przepis na kłopoty.
    Taki wolnostojący drewniak już po kilku latach zachowuje się jak
    rozklekotany grat, pojawiają się szczeliny, odjeżdżają trochę schody od
    ścian, to za kominkiem pojawi się szczelina i takie tam niespodzianki.