  • Date: Tue, 06 Apr 2010 09:48:20 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?

    Tornad pisze:

    > 4 x 8 stop czyli okolo 1.2 x 2.4 m, grubosc pol cala czyli 12 mm, wodoodporna.

    Za 10 dolarów? Faktycznie taniocha. W Praktikerze taka jest po 70zł...
    za jeden metr kwadratowy!

    [ciach]

    > domow w stanie surowym. I musialem wszystkie prace co najmniej widziec aby
    > robic to zgodnie ze sztuka i obowiazujacymi przepisami bo panowie inspektorzy
    > czuwaja. Czesto moja polska wiedza teoretyczna i doswiadczenia nie
    > wystarczaly..

    Mi elektryk powiedział, że przesadziłem lekko ;) (przy zabezpieczeniach
    16A dawałem 2,5mm2).

    > Prace tynkarsko-murowo-betonowe tez da sie polubic ale trzeba to najpierw
    > widziec jak to robia specjalisci. I po kilku dniach nabiera sie wprawy. Np. ja

    Wprawy jak wprawy... Po prostu nie lubię betonu, gipsu i innego takiego
    błotka, choć sam sobie wyrównywałem posadzkę i kładłem płytki (nie
    wyszło idealnie, ale porównywalnie z dziełem wielu fachowców ;) ) a
    nawet sobie elegancko komin wykończyłem (metodą "twórcze lenistwo":
    elastyczny klej do płytek, barwnik do betonu, nakładanie dość grubą
    warstwą, a potem "organiczne" zaciąganie dłonią w rękawiczce lateksowej
    - nawet fajnie wyszło).