  • Data: 2014-08-31 15:28:40
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 12:30:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Nie błaznuj, znowu. W pomieszczeniu będzie maks. 150m3h. Za to chętnie
    > zobaczę jak sobie smacznie śpisz ze swoją "kobitą" przy swoim wymarzonym
    > splicie, który dmucha na minimalnych obrotach 400m3h a sprężarka za oknem
    > niesie się po ścianie aż do salonu. :> Tak, mam splita i wiem coś o hałasie
    > w przeciwieństwie do ciebie, teoretyku.

    Moje (ew. przyszle) splity moga chlodzic w godzinach kiedy mnie nie ma w domu
    - z uwagi na b. duza akumulacje domu moga przez 8h wyprodukowac ~80kWh
    chlodku ktory przez kolejne 16h nawet przy pootwieranych oknach nie pozwoli
    na przegrzanie pomieszczen - wiec moge spac przy absolutnej ciszy z wylaczonym
    wentylem kolego :) Ty w tym czasie bedziesz walczyl z szumem instalacji
    500m3/h ktorej za chiny ludowe nie wyciszysz do zera :-)

    Pusc sobie kiedys 150m3/h na anemostat fi150 (wiekszych raczej nie bedziesz
    stosowal) - niby predkosci w kanale wyjda ponizej 2m/sek a bedzie swiszczec
    jak cholera :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.