  • Data: 2014-09-05 20:15:34
    Temat: Re: Szklarnia i pompa ciepła
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 września 2014 15:04:30 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przez lata sporów tutaj rozzpisywałes i wyliczałeś jak to went mech jest opłacalna
    a teraz został tylko komfort.

    Ja nigdy nie uwazalem argumentu ekonomii za najwazniejszy - moglem sie
    rozpisywac ale zawsze jako argument nr1 byl komroft :-)

    > Ja nie mam went mech i mam tak samo jak piszesz- w mokrych gaciach nie chodzę,
    dusić się nie duszę. Kubatura robi swoje.

    Kubatura Ci gaci nie osuszy - musi byc przeplyw powietrza. Pewnie, ze da sie
    zrobic WG prawidlowo - nawiewniki higrosterowalne i przynajmniej 3 kominy
    (zalezy w sumie od ukladu domu - u mnie tyle by wyszlo). Bedzie dzialac -
    tylko ze bedzie kosztowac inwestycyjnie tyle co WG a eksploatacyjnie pare stow
    oszczedzac :)

    > Ty z żoną +pies w swoich pewnie prawie 1000m3 nawet przy wyłączonej went mech i
    braku went grawitacyjnej szybko byście się nie udusili.

    Robilem wielokrotnie rozne testy - przy wylaczonej wentylacji na drugi dzien
    w lazience wszystko jest mokre i wilgotne - reczniki, pozostawione ubrania,
    pizamy etc. Po paru dniach zaczeloby to smierdziec stechlizna :)

    > Zresztą sam gdzies tam wyżej piszesz że okna otwarte całe lato itp więc i went mech
    zbytweczna w tym czasie.

    W lazience, WC, pralni, garazu i calej piwnicy nie mam ani jednego okna -
    chocbys pootwieral wszystko na osciez to tam nic sie nie przewietrzy
    i bedzie duchota i wilgoc :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.