  • Data: 2019-12-20 17:08:30
    Temat: Re: Szukam cegły ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-20 o 11:32, viktorius pisze:

    > Nie, szyny były może co 80cm, pomiędzy nimi tylko cegły, nic więcej.
    Uwierz mi jest coś więcej, akurat o stopach sie uczyłem w szkole a potem
    nawet takie robiłem przy remoncie zabytkowych budynków.
    > Dokładnie jak na tym rysunku na wiki. Musiałbym odgrzebać jakieś zdjęcia
    Masz rysunki
    http://static.e-mieszkanie.pl/gallery/3910/0_52b31e6
    e13dd3e183eb7db26d0f304411520c227.jpg

    te małe pionowe kreski u dołu pomiedzy cegłami to właśnie płaskowniki.
    Tu je widać
    http://www.izolacje.com.pl/images/photos/24/2830/__b
    _Ocieplanie-pod%C5%82og-na-gruncie-rys8.jpg

    tu masz na górnym zdjęciu wersję łukową i ona nie potrzebuje płaskowników
    http://www.izolacje.com.pl/images/photos/24/2417/__b
    _naprawy-i-wzmocnienia-starych-stropow-rys24-25.jpg

    --
    Janusz