eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel? › Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
  • Data: 2010-12-20 16:38:45
    Temat: Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > http://ekw.ms.gov.pl/pdcbdkw/pdcbdkw.html

    Witam,

    Kiedyś już szukałem swojej działki w tej wyszukiwarce.
    Dziś ponowiłem ale nadal nie mam pomysłu jak to zrobić. Problem w tym,
    że numeru mojej działki to 2450/10. Jak to wpisać?
    Najpierw myślałem, że: powiat/pierwsza liczba/druga liczba.
    A tu się okazuje, że jako drugą liczbę ani nie można wpisać 10 a na
    dodatek to jest suma kontrolna. Znaku "\" wyszukiwarka też nie przyjmuje.

    Kazek