eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel? › Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
  • Data: 2010-12-20 15:27:34
    Temat: Re: Szukam działki, co mogę wczesniej sprawdzić jako nie-wlaściciel?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 16:15, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy te plany sa uchwalane? Jesli tak, to uchwaly powyższe powiny byc
    > dostępne publicznie. Pytanie czy w całości (np brak załaczoników w
    > postaci mapek tudziez inne upierdliwości).

    Tak, są uchwalane i teoretycznie w BIPie powinny być dostępne, ale
    może ci być ciężko to znaleźć, połapać się w tym. A na miejscu to i
    podpytasz i dowiesz się może czegoś więcej.

    > OK. "Ksero" takiej mapy rozumiem wymaga N jednostek czasu pracy urzedu ;)?

    To nie chodzi o N jednostek, raczej o złożenie zamówienia, zapłacenie
    stosownej kwoty w kasie urzędu miasta położonego parę ulic dalej i
    czynnego w godzinach, mniejsza o to jakich, ważne, że za 10 minut
    zamykają, a potem ponowna wycieczka za parę dni celem odebrania mapy.
    Powyższe to skrót moich doświadczeń, Ty nie musisz mieć tak
    hardcorowo, niemniej jest taka możliwość :-)

    J.