    From: Karol Piotrowski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
    Date: Tue, 8 May 2012 13:53:16 -0700 (PDT)

    On 16 Kwi, 12:08, Miroo <m...@R...o2.pl> wrote:
    > Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
    > w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
    Mialem kiedys w drzwiach od wynajmowanego mieszkania taki zamek, co
    sie zamykal z automatu za kazdym razem, jak zamykalo sie drzwi (ekstra
    zabezpieczenie antywlamaniowe). Do tego na klatce byla krata zamykana
    na klucz. Mieszkalem tam 2 lata, slusarza wolalem chyba 5 razy, raz
    nawet dzwonilem od sasiadki, bo nie wzialem ani klucza ani komorki.
    Za taki pomysl powinno sie wlepiac mandat od Strazy Pozarnej albo cos
    w tym stylu, bo w wypadku pozaru mozna usmazyc sie zywcem, jak sie
    wybiegnie z domu bez klucza - ani wrocic do domu po klucze, ani
    otworzyc kraty zeby uciec z bloku...

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski