eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-26 12:08:49
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:jpouf5$km4$1@usenet.news.interia.pl...

    > U mnie idealny byl Toprock. Sztywna i elastyczna, tj. nie gubi ksztaltu i
    > da sie scisnac zeby wsunac w ciasne zakamarki. Tak tez jest u mnie. Nie ma
    > miejsca na styropian. Klejenie z kawalkow grubosci 4-5cm nie bardzo mi sie
    > usmiechalo.

    No tak, to się zachowuje jak gąbka. Jest to rozwiązanie ale jak sam wiesz
    bardzo precyzyjne. Nie można sobie dociąć na oko tylko trzeba przemyśleć.
    Jak już struga powietrza wpadnie pod płyty KG, między wełnę to po zabawie.
    Można rozbierać skosy i robić od nowa.
    Ale na szczęście to szybko wychodzi przy pierwszym większym przymrozku.
    Łapiesz ręką i już wiesz :-)