eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-26 19:14:12
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jpqa3i$98r$1@inews.gazeta.pl...

    > No tak, to się zachowuje jak gąbka. Jest to rozwiązanie ale jak sam wiesz
    > bardzo precyzyjne. Nie można sobie dociąć na oko tylko trzeba przemyśleć.

    Ocieplenie murlaty jest bagatelizowane przez wykonawcow, a to najwazniejszy
    element ocieplenia.
    Na roznych zdjeciach przykladowych ocieplaczy za murlata zwykle widac scinki
    tego co zostalo wrzucone jakby lopata. Chlopaki odcinaja cos tam co im
    zostaje, a pozniej fju za murlate jak leci. No niestety dzialac to nie
    bedzie.

    > Jak już struga powietrza wpadnie pod płyty KG, między wełnę to po zabawie.
    > Można rozbierać skosy i robić od nowa.
    > Ale na szczęście to szybko wychodzi przy pierwszym większym przymrozku.
    > Łapiesz ręką i już wiesz :-)

    Dokladnie tak jest. Przy pierwszym wiaterku zimowym rozbieralem pierwsze dwa
    pola przy murlacie bo czuc bylo strugi. Nauka nie poszla w las i teraz nic
    nie czuc.

    Pozdro.. TK