  • Data: 2009-11-02 00:27:03
    Temat: Re: Szybkosc przeplywu w petlach podlogowki.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 00:59, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Jak zakladamy 45C to jest do -20 na zewnatrz. Zanim spadnie do -25 to mamy
    > jeszcze 10C kiedy kociol kondensuje.

    Nie znam sie zupelnie na piecach gazowych, tym bardziej na
    kondensatach ale czy tu tez przypadkiem nie ma wiekszej sprawnosci
    przy nizszej temp.? Jak pisze - nie wiem, tak mi sie tylko wydawalo,
    nigdy sie nie wglebialem w tajniki piecow kondensacyjnych bo mnie ten
    temat zupelnie nie interesuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.