    Subject: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nivaqq$1gv$1@node2.news.atman.pl> <nivec1$8kn$1@dont-email.me>
    <5753c4d6$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5753f2bd$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 5 Jun 2016 12:03:53 +0200

    > jak podajesz procenty glosujacych na PIS to podaj dla porownania takie samo
    zsstawienie dla PO. Uczciwy wtedy bedziesz, bo na razie manipulujesz. Glosujaca czesc
    narodu poparla program PIS i dlatego go realizuja. Poza tym skad wiesz ze glosujacy
    na PIS sa zawiedzeni? Bo jakas opozycyjna kukla tak powiedziala? Jeszcze napisz ze
    nie ma demokracji bo policja protestujacych kodowiczow nie bije. A za PO byla
    demokracja bo wladza wyslala robokopow na gornikow.

    Bo kurwa rozmawiam ze znajomymi i rodziną. Sam także jestem zawiedziony,
    bo głosowałem na PIS, choć w moim przypadku PIS tylko potwierdza moje
    przypuszczenia przed wyborami na temat ich działalności. Ale nie było
    innego wyjścia, żeby rozwalić kliki.