    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 5 Jun 2016 03:17:36 -0700 (PDT)
    <nivaqq$1gv$1@node2.news.atman.pl> <nivec1$8kn$1@dont-email.me>
    <5753c4d6$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5753f2bd$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Szykuje sie przelom w nieruchomosciach
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 11:37:04 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    "postępowe" ugrupowania mialy dostep do powaznych mediów. To musialo wypaczac wyniki
    demokratycznych wyborów.

    > PIS po prostu nie słucha narodu tylko realizuje swoje wizje, które jedna
    > za drugą okazują się niewypałem.

    no to nie wiem co ty nazywasz demokrację. Naród sobie wybral metodą demokraatyczną,
    dotychczas niekwestionowaną. Poparcie rzadu nie spada - czyli rzadzi mniej wiecej z
    tym jak oczekuje wiekszosc.

    demokracja to nie ustrój który zadowala wszystkich.

    platformianych czasow czyli wyprzedazy gruntow przez zagranice (koniec okresu
    ochronnego)

    > Oczywiście, że "nie o to chodzi". Chodzi o to, żeby władza całkowicie
    > sterowała i kontrolowała społeczeństwo. Dlatego PIS wymyśla sobie
    > preteksty, aby stopniowo przejmować kontrolę, aż do całkowitego przejęcia.

    pozwolisz ze sie nie zgodze :)

    > Choćby publiczne twierdzenia, że to wszystko czego dokonuje PIS, chce
    > cały naród, bo w Polsce jest ponad 90% Katolików.

    linka poprosze, albowiem nie wierze

    > Niestety tego nie chce cały naród. Wręcz przeciwnie, chce tylko
    > niewielka garstka narodu.
    > PIS w wyborach uzyskał raptem 37,58% głosów. Biorąc pod uwagę frekwencję
    > 50,92% oraz ilość nieważnych głosów, PIS uzyskał ok 17% poparcie

    bredzenie a nie liczenie. Policz tą metodą jakie poparcie ma opozycja.
    To co proponujesz jest wlasnie zaprzeczeniem demokracji.

    > właśnie tylko dlatego oddała swój głos PIS-owi. Nawet ja zagłosowałem za
    > PIS-em, wychodząc z założenia, że przynajmniej rozmontują towarzystwo
    > PO/PSL i zrobią coś pozytywnego dla Polaków, albo za 4 lata to
    > ugrupowanie przestanie istnieć. Byłem świadomy, że popierane przeze mnie
    > ugrupowanie KM ma niewielkie szanse, bo społeczeństwo jest głupie i woli

    no i o to chodzi - trudno, trzeba glosowac nie na partie idealną a na tą ktora ma
    szanse i program akceptowalny. Mnie gospodarczo pis tez nie pasuje.

    > Nie w tym jest rzecz. Chodzi o ograniczanie swobód obywatelskich i
    > dawanie służbom możliwości takich samych jakie stosowała bezpieka w
    > czasach PRL-u.

    znaczy sie ktos kogos bezprawnie juz zamknął czy paznokcie wyrywal?

    > Choćby milczenie kontrolowanych przez PIS mediów na temat strajku
    > pielęgniarek.

    zgoda - wolalbym telewizje uczciwa a nie partyjną. Na razie jest duzo lepsz niz byla
    - ale niestety zaczyna robic to samo co platformersi: ustawia ja pod siebie.
    Zysk i tak jest spory bo przedtem byly 3 telewizje proukladowe, a teraz bedą 2
    prokuladowe a jedna pisowska.

    > Zapowiadana cenzura internetu.

    mowisz o hazardzie? Gdyby pornografie zakazali to byloby cos.

    > Choćby 20 mln dla Rydzyka.

    Sprawa sprzed 10lat? Cos co dawno mu sie nalezalo i po latach w sadzie odzyskal
    (zrzekajac sie odsetek zresztą)

    > Nawet gdyby PIS zaczął ludzi mordować to Fanatycy będą mówili, że to dla
    > dobra mordowanych.

    fanatycy to beda sami mordowac w imie pisu :) Ale jak na razie to mordowano w imie
    platformy.

    > Aby zapewnić młodym wysokie zarobki i umowy na czas nieograniczony to
    > pracodawcy muszą mieć zapewnione stabilne warunki działalności i
    > sensowne koszty pracownicze.
    >
    > PIS zamiast wesprzeć przedsiębiorczość, co się od razu przełoży na
    > warunki pracy i płacy, a także na podatki, woli okradać przedsiębiorców
    > tylko po to, żeby pokazać się jako wspaniały dobry wujek, który rozdaje
    > prezenty.
    >
    > Prawda jest taka, że im lżej przedsiębiorcom tym więcej przedsiębiorców
    > na rynku, tym więcej miejsc pracy i tym więcej płaconych podatków.

    no wszystko zgoda - dawno juz mowie ze ktos sie powinien wybrac do ministra finansow
    i mu powiedziec ze pieniadze w budzecie nie biora sie z podatkow tylko z produkcji.
    Ale ja nie mam dojsc :)

    b.