eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca) › Re: [TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca)
  • Data: 2012-03-03 09:10:16
    Temat: Re: [TEORETYCZNIE] bezpieczna budowa (relacje inwestor <> wykonawca)
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote:
    > Tak się nie da, kierbud nie może być inspektorem i wice wersa,

    Dlaczego nie może być? U mnie na budowie i wielu budowach moich znajomych i nie
    znajomych oraz na budowie szwagra, ten kierbud sprawuje również funkcję
    inspektora.
    Dziś nie wyobrażam sobie budowania bez tego. Uzgadniałem z nim każdy etap,
    począwszy od tego gdzie kupić beton, gdzie bloczki na fundament, jaki rodzaj
    wentylacji wybrać, jaką dachówkę, jakie okna, rolety, parapety...
    Na koniec pomagał mi w wyborze kafli, kleju, silikonów i fug (również kolor),
    baterii do łazienek itd. a jedną łazienkę nawet sam wykafelkował (to było
    oczywiście płatne ekstra).
    Kominek zbudowałem pod jego dyktando, a w zeszłej jesieni nauczył mnie murować z
    klinkieru (ogrodzenie).
    No i to wszystko dzięki dobrze wybranemu kierownikowi budowy (oficjalnie),
    któremu zapłaciłem "trochę" więcej niż 1500zł (standardowa cena kierbuda w mojej
    okolicy).

    --
    Bartek