    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Thu, 22 Jul 2010 10:13:31 +0200

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:i269di$jng$1@usenet.news.interia.pl...

    (ciach)

    > Fakt, chociaż różnica oraz mniejsza.

    Znaczna roznica - poczytaj najpierw, sprawdz, pozniej mow :-)

    > Ale też nie na 0, jak kiedyś Rubiny...

    Co najmniej na 5 lat wg mnie... chyba ze ktos jest maniakiem, snobem itp.
    i wymienia co 1-2 lat sprzet hehehe

    > 2-3 lata temu miała być w PL naziemna telewizja cyfrowa, i ciągle nie ma.
    > W żadnej rozdzielczości (poza obszarami testowymi)

    Ale jest cyfrowka na platformach cyfrowych + kablowkach... Jeszcze nie
    FullHD 9chociaz klocilem sie niedawno z przedstawicielem kablowki UPC - On
    twierdzil ze na szkoleniach mowili im ze nadala FullHD... Chyba po 2
    politrowce hehehe)

    > Rzecz gustu - IMO przepłacasz za coś, czym będziesz przez 2-3 lata mógł
    > się chwalić, potem już nie, bo będzie to standard, a chwalić będą się ci,
    > którzy wtedy kupią jakiś Super Ultra Full HD, którego teraz jeszcze nie ma
    > ;-)

    A Ty wtedy bedziesz miec telewizor ktory faktycvznie wykorzystasz i nie
    bedziue potrzeby jego wymiany przez nastepne.. moze nawet 5 lat :-)
    A majac HD Ready... bedzioesz mic nadal kaszane

    > Chyba w kompach sprzed 10 lat....

    Blad - na kompach sprzed 1-2 lat

    > Do stacjonarnego komputera wolę monitor 22" z porządną rozdzielczością.

    Wyjscie dwumonitorowe daje mozliwosc podlaczenia 2-ch monitorow, lub
    monitora i TV
    To drugie rozwiazanie pozwala na:
    1. granie na ekranie telewizora (wrazenia niezapomniane, nmieporownywalne do
    monitora 22")
    2. ogladanie filmow puszczanych na kompie na ekranie TV (nie wszystkie kina
    domowe ani DVD odtwarzacze pozwalaja odtworzyc wszystkie formaty - np. moje
    kino domowe nie odtwarza RMVB i wielu Avikow.

    > Na 26" nie zauważy różnicy między FullHD a HD Ready.

    Powtarzam - zauwazy.
    26" oglada sie mniej wiecej z 2-ch metrow, a tu juz roznice zobaczy...
    Niewielka, ale zobaczy :-)