    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: TV 26
    Date: Thu, 22 Jul 2010 10:25:14 +0200

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eq9d46lt9o9osrl9s735k0ofg33t0kvvga@4ax.com...

    > Stereotyp. tzn. tak: plasma Full HD (czyli 1920x1080) ma rzeczywiscie
    > o wiele wiekszy _maksymalny_ pobor pradu niz analogiczny LCD,
    > ale nalezy wziac pod uage
    > - plazmy nie full hd pobor pradu maja na poziomie lcd. a dzis takie
    > spokojnie to tv wystarczy
    > (powiedzmy do 40 cali)
    > - podawany pobor jest maksymalny (przy idealnie bialym ekranie)
    > plasmy maja dynamiczny pobor pradu, co skutkuje znacznie jego mniejszym
    > poborem podczas normalnego uzytkowania
    > - w nowych plazmach, np. sharpa, pobor pradu zostal juz znacznie
> [...]

    Porownywac mozna analogiczne tzn. 26" full (bo o takich mowa teraz, a nie o
    40")
    Plazma ma wiekszy pobor pradu

    > Sam robisz tez bledy ortograficzne )

    No i co w zwiazku z tym?
    Tzn nie wolno mi innych poprawiac?
    a poza tym - gdzie zrobilem blad ort? :P

    > 2-3 nie, ale 5 max.

    za 2 lata HDReady bedzie tak przestazale ze...

    > Dzis nie oplaca sie kupowac tv na wyrost. Zaplacisz za wyrost, za 3 lata
    > twoj telewizor bedzie kosztowal grosze a ty ciagle nie bedziesz
    > wykorzystywal jego
    > mozliwosci. To juz wole kupowac w czas.

    Nie do konca jest to na wyrost... Poczytaj inne moje posty

    > Oddac babci/cioci. Jego koszt bedzie znikomy wiec..... zreszta za 2-3 lata
    > bys zalowal .ze nie masz wiekszego... na jedno wychodzi - po 3 latach
    > bedziesz wolal nowy.
    > Poza tym nawet jesli stacje zaczna nadawac 1080p (w co watpie przeciagu
    > tych 3 lat),
    > to na tv 720p obraz i tak wyglada wystarczjaco dobrze, zeby nie leciec od
    > razu
    > do sklepu kupowac fullhd.

    Nie bede zalowac ze nie mam wiekszego (telewizora!!! hehehe), bo wiekszy do
    mojego pokoju mi nie potrzebny.
    Po 3 latach nie bede kupowac nowego TV (moj aktualny datuje sie na lata
    1994, a model 1993 nawet - byly nowsze, lepsze, stereo, ale nie kupowalem i
    nie zaluje) poniewaz teraz kupie fullHD i nie bedzie potrzeby go wymieniac
    na nowy.