  • Data: 2011-12-20 09:43:06
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    58839.JavaMail.geo-discussion-forums@yqdr9
    > *ZbyszekZ* napisał(-a):
    > jw. - Nikt w DVB-T nie nadaje TVP1 (i TVP2) w HD ani po upsaclingu. Po
    > prostu przyjmij do wiadomości, że TVP1 i TVP2 w DVB-T są wyłącznie w SD
    > i ich emisją zajmują się opertorzy inni niż "n". Natomaist "n"
    > przeprowadza upscaling TVP1 i emituje go w swojej platformie szumnie
    > nazywając TVP1 HD. Jak to przetrawisz, to już wszystko będziesz miał
    > jasne.

    Ja to mogę przyjac do wiadomosci, ale przekonaj mój telewizor, bo skubany sie uparl i
    pokazuje obraz wide (a wszystkie jego funkcje rozszerzania obrazu mam starannie
    powylaczane).
    Na niezbrojone oko to w DVB-T jest tak samo nadawany TVP1 i TVP2 jak w "n". Teraz
    kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

    --
    ZZ@private