  • Data: 2021-12-14 15:02:08
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 14 December 2021 at 14:54:58 UTC+1, WS wrote:

    > Przekombinowujesz ;)
    >
    > https://www.tauron.pl/dla-domu/obsluga-i-pomoc/jeste
    m-klientem/zmiany-w-umowie/zmiana-mocy-przylaczeniow
    ej

    > Sam robiłem takie coś w bloku, 1F na 3F... tylko papier od elektryka był potrzebny,
    że instalacja spełnia... bla bla bla...
    > Zadnych projektów itp...
    >
    > Jeśli tylko maja zapas mocy w okolicy to nie ma problemu, jak trafo idzie ma maks,
    to lipa...
    > Po to wniosek o warunki przyłącza... jak odpiszą, że na św. nigdy to....
    To nie jest tak.
    Projekt obiektu podlega zatwierdzeniu i odbiorowi i wszystkie przyłącza również.

    Jak się elektryk zgodzi i przyłaczy 35KW w garażu i przejmie na siebie ryzyko szkód
    po pożarze, gdy ubezpieczalnia odmówi wypłaty odszkodowania z ubezpieczenia
    pożarowego , to szukaj takiego kolejne 5 lat

    Obiekt zostal wybudowany, odebrany i oddany do użytku z istniejącą instalacja
    elektryc zna, która zawarta została opisana w projekcie i tam nie było przyłącza 35
    KW w garażu.

    A tutaj jest istotna zmiana przeznaczenia garażu na warsztat,
    czyli nowy obiekt o nowych funkcjach, z nowych przyłączem elektrycznym,
    nieuwzględnionym w projekcie obiektu i zgodzie Taurona