  • Data: 2021-12-14 22:06:51
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież On się pyta o koszt samej rozdzielni z 2 eskami i róznicówką.
    > Kable, wykop, osprzęt, robocizna to osobny temat i cena u fachowca mu
    > odpowiada.
    > Pływasz :-)
    >

    > TG

    Nie pływasz tylko enigmatyczny opis usługi przez Cavallino.

    Poza tym z jakimi 2 eskami? Przeczytaj o co pyta Cavallino i dokładniej
    to co ja napisałem.

    Rozdzielnica z 3-4 gniazdami 230V 16A + mufa 400V 32A to koszt ok. 200-250zł

    Do tej rozdzielnicy trzeba wsadzić:

    RCD 3faz - 150-200zł

    Wyłącznik nadmiarowoprądowy 3fazowy B32A - ok. 100zł

    Co najmniej 3 szt. wyłączników nadmiarowoprądowych B16A ok. 40zł

    To już masz ok. 500-700zł.

    Ja tylko zakwestionowałem wypowiedź "największego specjalisty grupowego,
    wszechwiedzącego", który wyliczył wszystko "na bogato" na 500zł.

    A gdzie jest tu jeszcze robocizna?