  • Data: 2021-12-18 10:48:55
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2021 o 06:15, Kris pisze:

    > Dociekliwy jestem wiec jeszcze raz grzecznie zapytam bo wg mnie szkodliwa dla
    kieszeni inwestora poradę udzieliłeś:

    Napisałeś, że moja porada jest szkodliwa. Wobec tego wytłumacz na czym
    polega ta szkodliwość?

    Wytłumacz dlaczego obecne przepisy budowlane wymagają montażu
    ograniczników przepięć?

    Piszesz o kieszeni inwestora, bo myślisz jak zwykły dziad biedujący.

    Pomyśl teraz innymi kategoriami:

    Kupujesz samochód za 100 czy 150 tys. zł. albo i droższy. Do tego stację
    szybkiego ładowania za kilka tys, zł, a skąpisz na zabezpieczeniach za
    500-800zł.

    Tyle, że to zabezpieczenie pozwala także uchronić twoje drogocenne auto
    przed skutkami przepięć lub brakiem ciągłości przewodu N oraz przed
    zakłóceniami generowanymi przez przetwornicę.

    Jakie zakłócenia są generowane podczas pracy przetwornic to sobie sam
    wygooglujesz. Wszak najbardziej cenną jest wiedza, którą się zdobywa
    samemu, wkłądając w jej zdobycie trochę pracy.

    > I proszę nie uciekaj od tematu:
    > -Jeśli ktoś zechce z gniazdka na podjeździe ładować elektryka?
    > -Jeśli ktoś zechcę elektryka u teściowej naładować?
    > Czy też mu zaproponujesz zeby woził ze sobą mobilną skrzynkę z ogranicznikami
    przepięć żeby sprzętów w domu nie uszkodzić?
    > Jak duzo znasz przypadków że ładowarki od elektryków uszkodziły sprzęt RTV w domu
    ponieważ brakowało ogranicznika przepięć który Ty proponujesz?
    > Tu są ludzie techniczni
    > Rozwiń więc temat sensu montowania ogranicznika przepięć w garażu który ma chronić
    sprzęt RTV w domu.

    Przeczytałeś dokładnie o co chodziło Cavallino?

    Odróżniasz stację szybkiego ładowania o dużej mocy np. 22kW, która w
    czasie pracy pobiera prąd z każdej fazy po 32A od kabla mobilnego,
    służącego doładowywaniu auta poza domem ze zwykłego gniazdka, gdzie
    ładowanie odbywa się prądem rzędu 8, 10, 13 lub 16A?

    Zanim kolejny raz zaczniesz się tu bawić w wiejskiego filozofka to
    proszę zapoznaj się z tematem dyskusji i dopytaj autora o co mu chodziło.