  • Data: 2021-12-18 23:14:08
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2021 o 22:49, Kris pisze:
    > Dodam jeszcze że punktów odbioru GLS jest mnóstwo.
    > Rzut beretem(z antenką) od Ciebie też.

    Do głównej siedziby GLS też mam ok. 30km. Tyle, że w innym kierunku i do
    tego na takim zadupiu, że nic po drodze bym nie załatwił. A jak pytałem
    o wysyłkę na Parcel to kilku sprzedawców nie bardzo wiedziało o co
    chodzi, a w Allegro nie było żadnych opcji do ustawienia poza kurierem.

    Poza tym zakupiłbym wysyłkowo to bym zapłacił drożej niż zapłaciłem w
    sklepie stacjonarnym.

    Jadąc po boniarki po drodze załatwiłem wszystkie potrzebne mi materiały
    do budowy maszyny do cięcia styropianu: profile aluminiowe, śruby, nity
    zrywalne, nitonakrętki, wiertła, przewody w izolacji silikonowej,
    zasilacz impulsowy, a wracając do domu jeszcze kupiłem sklejkę na stolik.

    Tak więc daruj sobie te swoje durnowate rady, które zawsze są szkodliwe.