  • Data: 2021-12-18 23:32:21
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 18 grudnia 2021 o 23:14:13 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

    > Do głównej siedziby GLS też mam ok. 30km. Tyle, że w innym kierunku i do
    > tego na takim zadupiu, że nic po drodze bym nie załatwił.

    A po kiego glowna siedzibę odwiedzać? Z prezesem chciałeś się targować?
    Sortownie lepiej już odwiedzić.
    >A jak pytałem
    > o wysyłkę na Parcel to kilku sprzedawców nie bardzo wiedziało o co
    > chodzi, a w Allegro nie było żadnych opcji do ustawienia poza kurierem.

    A jaki sens pytać sprzedawce o procedury gls!
    Słowo klucz " przekierowanie"
    > Poza tym zakupiłbym wysyłkowo to bym zapłacił drożej niż zapłaciłem w
    > sklepie stacjonarnym.
    60 km jazdy i z dwie godziny czasu nic nie kosztują?
    Klientowi też tego nie doliczasz?

    > Jadac po boniarki po drodze załatwiłem wszystkie potrzebne mi materiały
    > do budowy maszyny do cięcia styropianu: profile aluminiowe, śruby, nity
    > zrywalne, nitonakrętki, wiertła, przewody w izolacji silikonowej,
    > zasilacz impulsowy, a wracając do domu jeszcze kupiłem sklejkę na stolik.

    I hotdoga moze na Orlenie zjadłeś jeszcze.
    > Tak więc daruj sobie te swoje durnowate rady, które zawsze są szkodliwe.
    Opanuj się