  • Data: 2021-12-24 22:01:49
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.12.2021 o 19:10, Uzytkownik pisze:

    > Bzdury piszesz.

    Sam piszesz bzdury.

    > 1. Jeżeli w garażowej rozdzielnicy robisz podział PEN na PE i N to PE
    > musi tam być uziemiony. Ten przypadek występuje wtedy, kiedy doprowadza
    > się zasilanie wprost z przyłącza do garażu, a nie z domowej rozdzielnicy.

    A jeżeli Cavallino nie uwzględnia uziemienia w garażu w ogóle, bo się
    kurwa cały czas zastanawia?

    Ciągle nie rozumiesz tego co Cavallino napisał?

    Po jakiemu ma pisać, żeby do Ciebie dotarło, że on się dopiero
    zastanawia? Może N mu wystarczy?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>