    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tani domek - przykład z życia
    Date: Tue, 7 Dec 2010 20:23:12 +0100

    wiadomości news:4cfe875f$1@news.home.net.pl...

    > Przepisy i regulacje niestety są potrzebne, bo inaczej (przykładowo)
    > obok mojego małego domku jakiś chciwiec mógłby sobie postawić tandetny
    > bieda-blok, który po paru latach zacząłby się i tak sypać.

    Dla kogoś twój dom będzie żałosny i zasłaniał mu słońce. Tu niech urzędnik
    się nie wtrąca co jest między sąsiadami. Ja się zgodzę na zbudowanie czegoś
    tak aby tobie nie wadziło ale jak ty się nie zgodzisz to ja się nie zgodzę
    na twoje pomysły więc siłą rzeczy dogadać się musimy. Nikt nie buduje po to
    aby się sypało. To nei te czasy że materiałów nie było i budowało się z
    czegokolwiek. A jak coś spadnie z mojego podczas wichury i poleci na twoją
    posesję to od tego jest ubezpieczyciel. Innym razem może spaść z twojego na
    moje.

    > Prawda jest taka, że przepisy istnieją z winy idiotów oraz ludzi z
    > gruntu złych.

    Zakaz sadzenia pietruszki w przydomowych ogródkach jaki nam szykuje UE też
    jest z winy idiotów oraz ludzi z gruntu złych?

    Marek