  • Date: Tue, 07 Dec 2010 21:10:20 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tani domek - przykład z życia

    W dniu 07.12.2010 20:55, Plumpi pisze:
    > w wiadomości news:4cfe8dde$1@news.home.net.pl...

    > Ty jesteś zapewne z tych, którym domy i drzewa z nienacka wyskakują na
    > drogę, kiedy pędzisz samochodem ? :)

    Nie, ja jestem z tych, co - w przeciwieństwie do ciebie - mają pojęcie o
    prawach fizyki.

    > Nyślisz, że jak Ty postawisz za zgodą urzędu to już Twój sąsiad na mocy
    > urzedowej ma być zachwycony widokiem ?
    > Chłopie łażę po budowach. Niektóre domy są tak szpetne, że na sam widok

    Di gustibus... etc.

    > zbiera na wymioty, a wszystkie pobudowane zgodnie z prawem.
    > Coś Ci się pozajączkowało kolego.

    Nie jestem twoim kolegą.

    > Mało widziałeś.

    Dobrze zbudowane się nie sypią.

    > Ty jak widzę nie udajesz.

    Nie wiem, co ty widzisz. Sądząc po trzeźwości twoich wypowiedzi - mogą
    to być już nawet nie białe myszki, ale wręcz różowe, latające krokodyle.

    > A co to są przepisy ? Przepisy to są w kuchni np. przepis na ciasto
    > biszkoptowe, przepis na kurczaka z rożna itp.

    Jak nie wiesz, co to są przepisy, to nie ma sensu z takim ignorantem jak
    ty w ogóle dyskutować.

    > Nie zawsze.

    Jeśli nie da się inaczej - zawsze. Z budowaniem w granicy są potem same
    kłopoty i słusznie należy ludzi do tego zniechęcać, jeśli nie ma ku temu
    wyraźnej obiektywnej potrzeby.

    Sąsiedzi mieli (ukształtowanie działki i jeszcze droga konieczna) i
    dostali pozwolenie na takie postawienie domu.

    > Widzę, ze masz ciągotki samobójcze :)

    Nie, raczej mordercze - np. na widok twoich wypocin.

    > Te, które stoją.

    Pałace... Katedry... Dwory...

    Ty na prawdę jesteś głupi, skoro porównujesz to do domu przeciętnego
    "Kowalskiego".