  • Data: 2010-12-08 11:53:48
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:idnr3s$374$2@inews.gazeta.pl...
    > zabił walący się dom, bo postawiony bez projektu/lub utłukł prąd, bo
    > elektryk był w zasadzie ogrodnikiem - powiesz im spoko, ja za to
    > odpowiadam, albo, że jesteś ubezpieczony ?

    Tego nie bedziesz tlumaczył gościom, to będziesz wyjasniał z prokuratorem.
    Nóz i siekiere tez w domu posiadasz i może ktos sobie tym krzywdę zrobic.
    Rosądny człowiek chowa np nóz przed dostępem dzieci i tak samo nie dopusci
    aby instalacja el.zagrazała jego zyciu
    Prawo czasami jest chore- nie wolno mieć w bagażniku auta kija bejsbolowego
    ale 7 nozy, 3 siekiery i parę stylisk od kilofa to juz mozna wozic legalnie.
    Kogo i przed czym ma chronić takie prawo?

    > Prawo czasem jest po to by chronić obywateli przed nimi samymi.

    Idiocio i tak sami sie eliminuja sukcesywie nawet pomimo prawa ich
    chroniacego.

    Krzysiek