    From: "quent" <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tani domek - przykład z życia
    Date: Wed, 8 Dec 2010 15:08:57 +0100

    > W jaki sposób to robisz(sprzeciwiasz sie)? Tylko pisaniem czy tez jakos
    > bardziej namacalnie?

    Niestety tylko pisaniem, rozmowami itp.
    Wiem, słabo...

    > Ponawiam proste pytanie. Ile zapłaciłeś urzednikom i ew. bankierom
    > załatwiając pozwolenie na budowę?

    Wprost czy pośrednio? ;-)
    mapki zasadnicze ze starostwa (6 szt.) 52,00 zł
    wypis z księgi wieczystej 30,00 zł
    mapka do celów projektowych 900,00 zł
    projekt elektryczny 600,00 zł
    projekt konstrukcyjny 2 500,00 zł
    projekt wod-kan-gaz 2 100,00 zł1
    projekt architekt 5000,00 zł
    za pozwolenie na budowę 48,69 zł

    To ile zapłaciłem wg Ciebie wprost a ile pośrednio? W tym cały szkopuł.
    Podatki są ukryte. Koszt pracy projektantów to w dużej części koszty
    bezsensownej roboty wynikjącej z durnych przepisów.

    > Skoro gazeta znajduje nabywców to znaczy że akceptuja jej cene.Nie ma
    > obowiazku kupowania gazet

    Jak napisałbym , że chleb to napisałbyś, że można kupować bułki.
    Proszę Cię, szanujmy się...

    > Podasz konkretny przykład "lepszego" pod tym względem kraju?

    RFN po wojnie - Ludwig Erhard wprowadził tam wolnośc gospodarczą, wszyscy
    tam jechali po pracę a RFN się rozwijał jak szalony (nie z powodu planu
    Marshalla, nieee) - teraz mają tam soc i stoją w miejscu z 1% rozwoju.

    > Nie zyje na koszt przyszłych pokoleń.

    No to klops.
    Nie mam na to argumentu poza tym, że nie wiesz na jakim świecie żyjesz.