    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tani domek - przykład z życia
    Date: Mon, 13 Dec 2010 12:10:40 +0100

    Użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości

    > Własnie to tylko dzięki takim cymbałom, którzy myślą dokłądnie tak jak
    > Ty, Polska jest krajem zacofanym pod względem budownictwa mieszkalnego.
    > Dlatego dla stanowczej większości Polaków, własny dach pozostaje nadal
    > tylko i wyłącznie w sferze marzeń.
    > Ci, którym udało się wybudować, przeszli przez takie męki, że odechciało
    > im się budowania do końca życia.

    A potrafisz napisać coś konstruktywnego ? Czy tylko narzekać ? Narzekasz
    na MPZP - to go zmień zamiast narzekać. Myślę, że źle jest dzięki
    wszystkowiedzącym pieniaczom, którzy tylko mówią jak jest źle a sami nic
    konstruktywnego stworzyć nie potrafią.

    Jakoś budując się nie przeżywałem mąk, znam wielu, którzy również nie
    przeżyli traumy budując domy. Zapytaj np. Krisa z tej grupy, który
    napomyka, że chce się budować jeszcze raz - podejrzewasz go o skłonności
    masochistyczne ? Jeśli jesteś pierdołą, dla której wszystko jest
    problemem to nic dziwnego, że działanie jest dla ciebie męką.

    rafał