  • Data: 2010-12-14 08:56:10
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Dec 2010 20:32:00 +0100, Plumpi napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > Demagogię to sam uprawiasz :)
    > Czym innym jest publiczna droga, a czym innym własne prywatne podwórko, na
    > którym i tak jako jedyny właściciel odpowiadasz za bezpieczeństwo osób,
    > które wchodzą na teren Twojej posesji czy do Twojego domu.

    Czym innym, ale nie zmienia to faktu ze Twoje podworko ma tez wplyw na
    otoczenie.

    > Co Cię interesuje czy obok chciwiec stawia bieda-blok, który za parę lat
    > zacznie się sypać ? Jego teren, jego pieniądze, jego problem, Tobie nic do
    > tego.

    Bzdura. Moj problem, bo np. sprowadzi biedote i dresiarnie. Tak samo jesli
    postawi "luksusowy apartametnowiec" w ktorym bedzie 40 mieszkan i parking
    na 5 samochodow. Tak samo, jesli postawi ubojnie, stacje benzynowa, urzadzi
    na swoim terenie wysypisko albo uruchomi kosmodrom.

    > Z resztą domy, które ludzie obecnie stawiają i tak się sypią po kilku
    > latach - tak więc w czym problem ? :)

    Bzdury piszesz, wiec nic dziwnego ze w tym zdaniu rowniez ;)

    > To jest właśnie ta mentalność Polaka, który wie zawsze lepiej co powinien
    > sąsiad, jak powinien wydac pieniądze, co mu wolno i czego nie wolno, a przy
    > tym nie patrzy na to co sam robi.

    Jesli ktos kupuje dzialke w okolicy gdzie sa domki jednorodzinne to nie po
    to, zeby potem miec uciazliwe otoczenie w postaci bloku socjalnego albo
    kosmodromu.

    > Od tego są sądy, żeby załatwiać sprawy związane z uciążliwością sąsiadów.

    I kiedy do tego sadu? Jak juz developer wybuduje blok socjalny i go zasiedli
    lumpami?
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944