  • Data: 2010-12-15 09:50:35
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jestem na tyle bezwstydny, że w ten sposób tego nie odczuwam. Ale tak z
    > ciekawości: przed kim wstyd? Wstydzicie się przed tymi, którzy się urodzą
    > powiedzmy za 50 lat?

    Można być ignorantem - wolna wola... wtedy nie ma znaczenia wstyd.

    > Jedynym realnym negatywnym efektem istnienia tego zadłużenia, jest dla
    > mnie transfer pewnej części środków "publicznych" do sektora bankowego

    No tak. Branie kredytów to transfer środków do sektora bankowego.
    I co z tego? Nic? Dobrze jest jechać ciągle na wysokoprocentowych
    pożyczkach?
    Rząd aby nie przejść 2 progu zadłużenia wyciąga ręce po 60 miliardów od OFE.
    Ludziom drenuje kieszenie zwiększając VAT.
    Okradają cię na prawo i lewo ale Ty widzisz w tym więcej pozytywów niż
    negatywów
    Tu chyba trzeba zdefiniować co jest dobre a co złe bo Ty widzisz to zupełnie
    inaczej niż ja.
    IMO żyjemy na skraju wręcz katastrofy finansowej!

    > To naprawdę straszne. Tym bardziej, że może się pojawić jakaś prywatna
    > firma, która zaproponuje odśnieżanie albo ustawienie latarni.

    Nic nie zaproponuje bo miejskie przedsiębiorstwa użyteczności publicznej
    stanowią ogromną nieuczciwą konkurencję wszlekiemu prywatnemu działaniu co
    skutecznie blokuje powstawanie firm tego typu.
    W normalnym kraju, gdzie nie ma takiej nieuczciwej konkurencji, przy
    taaakiej zimie, istaniałoby masę małych firemek oferujących usługi
    odśnieżania.

    > Albo nie daj boże sam sobie takie oświetlenie zainstaluję

    Gdzie? Przed swoim domem?
    Czy może wszędzie tam gdzie wieczorami (po 16.00 już ciemnica) chodzisz?
    Bo np. idąc do sklepu będziesz mijał wiele ciemnych uliczek, w których można
    zostać pozbawionych portfela pod osłoną nocy ;-)