  • Data: 2010-12-15 11:39:04
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy nie wstydzicie się jednak? Czy nie wiecie przed kim się
    > wstydzicie? Zostały te dwie możliwości. Którą bramkę wybieracie?

    Przecież juz pisałem - wstyd przed dziejszymi dziećmi. Czy coś jest tu
    niezrozumiałe?
    Piszę jasno chyba? Socjaliści piszą/mówią zwykle niejasno. Wprowadzają
    dziwne pojęcia jak np. "sprawidliwość społeczna", "czytanie ze zrozumieniem"
    itp.

    > Ale to generalnie nie są wysokoprocentowe pożyczki.

    Chodzi o tendencję przecież. Nie będziemy się spieraćile % to mało a ile to
    już dużo.

    > Och! Środki zgromadzone w OFE są już tak czy inaczej stracone.

    Chodzi o zyski z OFE!

    > zależy co się rozumie przez katastrofę finansową.

    Dokładnie.

    > Ale przecież istnieje.

    Coś tam istnieje. Tak jak istnieją jakieś pseudo prywatne szkoły...

    > Po prostu tam gdzie uznam to za opłacalne dla mnie.

    Jak dostaniesz w brodę w ciemnej okolicy to nagle wszędzie wyda Ci się
    opłacalne ;-)