  • Data: 2010-12-15 12:49:58
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Irlandia dokonała gigantycznego skoku i ten obecny kryzys tego nie zmieni.

    Ludzie potracili pracę... zaczęli tam mocno zaciskać pasa... od nowego roku
    zapowiedź cięć socjalnych itp...
    Jak na święta przyjedzie rodzinaka z IRL to opowiedzą dokładniej. Na razie
    wiem, że nie jest dobrze a było jeszcze 6 lat temu wspaniale...

    > A to ciekawe jakich argumentów użyłeś. Mógłbyś je powtórzyć zebrane? Bo
    > wątek jest rozbudowany i nie chce mi się szukać, a bardzo chętnie bym się
    > odniósł.

    Właśnie gdzieś w tym wątku je zebrałem.

    > Ja na przykład mogę mieć w pewnych okresach chęć zainwestowania jakichś
    > środków w instrument nie dający dużego zysku ale jak najbardziej pewny.

    Ależ pisałem, że prywatnie każdy robi co uważa za stosowne.