  • Data: 2011-01-31 09:18:57
    Temat: Re: Tani węgiel? To już mit
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-01-2011 o 02:11:34 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > kominek mam bodaj 2 lata. zanim zrobilem CO na pietrze - slyzyl jako
    > jedyne zrodlo ciepla (a to zwykly kominek bez zadnych wydumanych
    > instalacji, rur ani niczego takiego). popiolu wynosze tyle co ty -
    > wiadro na miesiac (leniwy jestem, nie chce mi sie dygac czesciej). nie
    > mam brudnych scian, sadzy w mieszkaniu. jedyny syf to drewno usypane w
    > pryzme w salonie, co akurat moim skromnym zdaniem dodaje mu uroku.
    >
    > jesli kiedys przyjdzie mi budowac dom, to nie ma takiej opcji by nie
    > bylo w nim kominka.
    > argumenty ze kotlownia w mieszkaniu sa o kant dupy potluc.
    Potwierdzam, można palić i mieć czysto, dla tych co się boją drzewa
    polecam brykiety, jest jeszcze czysciej bo na drzewie w korze trochę
    syfu sie zbiera, przy brykiecie tego nie ma, czyste drzewo do palenia.
    Jak sie kupi u producenta to wychodzi taniej niż drzewo w przeliczeniu
    energi, poza tym nie trzeba sezonować co daje od razu dużą sprawność
    spalania.

    --
    Pozdr
    JanuszK