    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Date: Wed, 18 Nov 2009 08:59:56 +0100

    Użytkownik "news" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:he045j$pj8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ludzie na jakim świecie wy żyjecie
    > pracowałem u mechanika który miał 50% upustów na części w hurtowni miał
    > bo widziałem faktury ale czy wy myślicie że klient przyjezdzajacy z autem
    > też je miał ?
    > Nie klient miał pasek klinowy za 120 % jego wartosci bo tyle doliczał
    > mechanik złodziejaszek okradajacy klienta
    > A za robocizne liczyl sobie niby troche mniej
    > A teraz odkrłem ze tak samo próbuje mnie orżnąć instalator dając mi
    > elelementy po 140 % wartości w porównaniu do tej jaką uzyskuje idąc
    > z ulicy do sklepu hydraulicznego wywaliłem dziada z budowy z hukiem
> [...]

    Piszę juz o tym od dawna.
    Materiały trzeba kupować SAMEMU. Wykonawca jest od wykonywania jak sama
    nazwa wskazuje.
    No chyba że ktos ma nadmiar gotówki, i jest wygodny to zleca robotę z
    materiałami zakupionymi przez wykonawcę. Za wygodę sie płaci.
    Złodziejstwem bym tego nie nazywał, umawiałeś się że materiały kjupujesz od
    wykonawcy to normalne że płacisz drożej.
    Kupuj samemu. Prawie każdą hurtowia da Tobie podobny upust jaki mają
    okoliczni instalatorzy.

    Krzysiek