  • Data: 2009-11-18 08:25:25
    Temat: Re: Tania hurtownia sklep hydrauliczny w małopolsce
    Od: "news" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a według mnie to jest złodziejstwo i oszustwo jak przygodzi do mnie klient
    jako mechanika
    i mówie mu sam pasek rozrzadu to koszt 80 zł bo za tyle kupuje
    za robociznę biorę 100zł to to jest fer a nie za robociżne policze ci 50 ale
    cie orżne na pasku bo zapłacisz za niego 160zł
    Uczmy się wszyscy uczciwości choć troche bo kasy z tych orżnietych leszczy
    na drugi świat nie zabierzemy a ja wierze
    że z każdego orżnietego leszcza przyjdzie nam sie długo kiedyś rozliczać oj
    długo